sunnuntai 22. toukokuuta 2011

Tahtoisin kertoa sen
mut sanat eivät pääse ulos suustani
ne tukehtuvat näihin meidän valheisiimme
ne valheet mustaavat ikuisen rakkauden kuvitelmat
tee sitten se, satuta minua, tapa minut
en enää välitä, olen jo tarpeeki kärsinyt
voisitko vain päästä minut menemään
ole kiltti anna minun lähteä täältä näin
tahtoisin sinusta vain kiinni pitää
mut se mua vain satuttaa liikaa
ehkä nyt on aika kun tiemme erkaantuvat
kun kaikki se mitä meillä oli takanamme kaatuvat
anteeksi vielä kerran rakkaani
tätä pelkäsin, en tahtonun näin käyvän vain
kerran vielä suutelen huuliasi sun
sitten oven suljen, lähden kävelemään, enkä taakse katso
kyyneleet virtaavat poskillani
ikävä kasvaa sisälläin
silti vahvana pysyn ja en aio takas tulla
en aio antaa sun mua satuttaa, sun valheilla

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti