lauantai 23. heinäkuuta 2011

Tässä on "esittely" mun romaaniin. Se siis kertoo pojasta, kellä on kaksuuntanen mielialahäiriö. Mitäs sanotte?

Hei olen Troy, Troy Devon.
Välillä olen kuin auringonsäde. Leijailen ympäriinsä levittäen kaikkialle hyvää mieltä ja onnea. Valaisen pimeitä katuja. Hypin ympäriinsä hymyillen ja laulaen. Mutta hetkessä olen kuin pimeys. Synkkä asia joka saa jotkut ihmiset värisemään pelosta ja toiset itkemään epätoivosta. Silloin minäkin itken, koska tuntuu, että olen huono ihminen.
Välillä silmäni ovat kirkkaat, kuin tähdet öisellä mustalla taivalla, täynnä elämänhalua. Toisenaan silmäni ovat synkät, kuin syvä meri ja kertovat epätoivosta.
Välillä maailma on kaunis, kun taas hetkessä se on minulle kuin helvetti. En saa itsestäni selvää, koska ajatukset riitelevät keskenään. Ihan kuin sisälläni olisi kaksi asiaa. Pahuus ja hyvyys, jotka koittavat yhdessä sortaa minut itsemurhaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti